SILNIK elektryczny zaburtowy Haswing OSAPIAN 55lbs HASWING
towar niedostępny
Opis
HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing !
1 5 biegów do przodu i 3 do tyłu.
2 Wskaźnik naładowania baterii.
3 Uchwyt teleskopowy.
4 Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
5 Wytrzymałe mocowanie z tworzywa sztucznego.
6 Kolumna z anodowanego aluminium.
7 Płetwa silnika
8 Śruba 3 łopatkowa.
Osapian Najbardziej popularny model marki Haswing. Zaprojektowany na wymagający rynek Japonii. Najlepsza jakość użytych materiałów i estetyka wykończenia. Silniki niezawodne w każdych warunkach.
5 biegów do przodu, 3 biegi do tyłu
Wygodna teleskopowa rączka
z wygodnym uchwytem gumowym.
Przełącznik biegów 5/3.
Styki przełącznika pokryte srebrem, gwarantujące bezawaryjną pracę
przez wiele lat.
Najgrubsze styki w swojej klasie 1,1mm
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 5-diodowy wskaźnik LED naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego
rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Uchwyt teleskopowy
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel,
który zapewnia wygodne sterowanie łodzią
o regulowanej długości od 21 do 35 cm.
Rączka z regulowanym kątem nachylenia
Jest możliwość regulacji
o 20 stopni w górę od pozycji poziomej
i regulacji do 90 stopni w dół,
w sumie 110 stopni.
Przesuwając w dół głowicę o 90 stopni, możemy złożyć silnik do wygodnej pozycji transportowej.
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego
Uniwersalne mocowanie silnika do pawęży łodzi lub pontonu.
Niezawodne, lepsze, lżejsze niż metalowe konstrukcje.
Materiał, z którego wykonano mocowanie, jest odporny na odkształcenia termiczne i korozję.
Odporny na wodę słoną
Silniki HASWING można używać zarówno
w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Wytrzymała kolumna wykonana grubościennego
anodowanego aluminium, odporna na korozję
i uszkodzenia, dużo mocniejsza od cienkich stalowych
i kompozytowych które po kilku odkształceniach pękają.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem silnika i śruby o dno stanowi płetwa silnika.
Śruba 3 łopatkowa
Osapian 55 dzięki dużej mocy
i śrubie z 3 łopatkami
wyróżnia się dużym momentem obrotowym
i jest jednym z najszybszych silników
zasilanych 12V.
Dane techniczne silnika:
Zalety śruby trzy łopatkowej :
- większa moc
- wyższa prędkość
- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności
Maksymalna waga łodzi z załogą to 1800 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 155cm. (Najlepsze Osiągi)
Uciąg - 55Lbs
Regulacja biegów skokowa 5 do przodu i 3 do tyłu
Długość przewodu zasilającego około - 1,7mb
Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG
Wysokość silnika transportowa - 121cm
Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 60,5cm
Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm
Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm
Średnica śruby - 236mm
Waga silnika - 8,2kg.
Zasilanie - 12V
Pobór prądu max - 47A
Uwaga wskaźniki rozładowania akumulatora, montowane standardowo w silnikach, skalowane są do akumulatorów ACID, na innych typach akumulatorów mogą fałszować dane, najlepszym zabezpieczeniem akumulatora jest montaż wskaźnika zewnętrznego lub woltomierza bezpośrednio przy akumulatorze. Najnowsze akumulatory do ostatniej chwili trzymają napięcie na wysokim poziomie, co wpływa na błędne wyświetlanie wskaźników montowanych w standardzie.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.