Silnik Protruar 1.0 R2 65lbs 12V Aku 110Ah GEL ŁAD HASWING
towar niedostępny
Opis
ZESTAW SILNIK HASWING PROTRUAR 1.0 65lbs 12V + AKUMULATOR 110AH GEL GŁĘBOKIEGO
ROZŁADOWANIA + ŁADOWARKA 12V
HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing !
Protruar 1.0 R2 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii, regulowanym rumplem w górę i w dół i aluminiową kolumną 91cm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 ma płynną regulację obrotów i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie prądu), większa sprawność i dłuższa żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śruba montowana jest bezpośrednio na wale silnika (bez przekładni) co przekłada się na cichszą pracę. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika wykonanej z aluminium, co dało lepsze chłodzenie samego silnika i niższą wagę całej konstrukcji.
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !
Silnik HasWing Protruar 1.0 R2 to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Wyposażony w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Moc z silnika jest przenoszona na śrubę za pomocą przekładni planetarnej.
Wskaźnik naładowania akumulatora !
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer !
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego !
- Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami !
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (240mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników
Uchwyt teleskopowy !
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 40 cm.
Opływowa kolumna odporna na wodę słoną !
Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 R2
Zalety śruby trzy łopatkowej :
- większa moc
- wyższa prędkość
- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności
Maksymalna waga łodzi z załogą to 1850 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 165cm. (Najlepsze Osiągi)
Uciąg - 65Lbs
Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu ( Maximizer-Oszczędność Prądu)
Długość przewodu zasilającego około - 1,6mb
Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG
Wysokość silnika transportowa - 118cm
Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 61cm
Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm
Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm
Średnica śruby - 236mm
Waga silnika - 6,8kg.
Zasilanie - 12V
Pobór prądu max - 50A
Akumulator z serii GEL (żelowy) jest przeznaczony m.in. do zasilania układów fotowoltaicznych lub pojazdów gdzie akumulator jest narażony na wstrząsy i ładowanie ze źródeł impulsowych np. regulatory solarne. Dzięki budowie opartej na zżelowanym elektrolicie, akumulator GEL (żelowy) idealnie sprawdza się w pracy cyklicznej, nawet przy głębokich rozładowaniach. Osiąga kilkakrotnie większą ilość cykli rozładowań w porównaniu do akumulatorów wykonanych w technologii AGM. Projektowana żywotność sięga do 12 lat przy pracy buforowej w temperaturze 25 °C
Najważniejsze cechy:
- Akumulator GEL (żelowy) ma podobną budowę do akumulatora AGM, z tym, że w żelowym, elektrolit jest przechowywany w formie zżelowanej pasty. Dzięki tej konstrukcji, charakteryzuje się lepszą odpornością na wycieki elektrolitu niż akumulator AGM
- Automatyczny system uszczelniania. W momencie zbyt wysokiego ciśnienia wewnątrz akumulatora, zawory otwierają się, powodując bezpieczne odprowadzenie powstałego gazu na zewnątrz obudowy i zapobiegają uszkodzeniu. Do takiej sytuacji dochodzi w momencie przeładowania akumulatora
- Obudowa akumulatora wykonana z materiału typu ABS, ogniwa z miedzi
Jakie urządzenia zasila akumulator GEL?
• Systemy zasilania awaryjnego (zasilacze UPS, przetwornice)
• Systemy telekomunikacyjne
• Systemy telewizji przemysłowej
• Systemy alarmowe i przeciwpożarowe
• Systemy oświetlenia zapasowego i awaryjnego
• Elektrownie wiatrowe oraz solarne
• Zasilanie elektronarzędzi
• Zasilanie sprzętu medycznego
• Pojazdy elektryczne (motocykle, quady, skutery)
• Pojazdy mobilne (wózki inwalidzkie, golfowe, widłowe, przemysłowe)
• Pojazdy wodne (motorówki, łódki)
• Pojazdy ogrodowe (kosiarki itp.)
• Przyczepy kempingowe
Dlaczego warto korzystać z akumulatora GEL?
• Bardzo długa żywotność (do 12 lat) oraz niskie samorozładowanie
• Możliwość pracy w systemie buforowym oraz cyklicznym
• Bezobsługowy - nie wymaga uzupełniania lub wymiany elektrolitu
• Bezpieczny w użytkowaniu (brak wycieku elektrolitu, zawory ciśnieniowe)
Dane techniczne
Napięcie nominalne:12V
Pojemność nominalna:110Ah
Wysokość całkowita:218mm
Wysokość:213mm
Szerokość:173mm
Długość:331mm
Waga:28,6kg(63,05Ibs)±3%
Pojemność (przy 25°C) 10h (10,8V):110Ah
Pojemność (przy 25°C) 5h (10,5V):80Ah
Pojemność (przy 25°C) 3h (10,5V):73,5Ah
Pojemność (przy 25°C) 1h (10,5V):55Ah
Rezystancja wewnętrzna (przy 25°C):3,5mΩ
Pojemność: (40°C):102%
Pojemność (25°C):100%
Pojemność (0°C):85%
Pojemność (-15°C):65%
Samorozładowanie (25°C) 3msc:91% pojemności nominalnej
Samorozładowanie (25°C) 6msc:82% pojemności nominalnej
Samorozładowanie (25°C) 12msc:64% pojemności nominalnej
Zalecana temp robocza:25°C±3°C
Zakres temp roboczych - rozładowanie:-15°C do 50°C
Zakres temp roboczych - ładowanie:-10°C do 50°C
Zakres temp roboczych - składowanie:-20°C do 50°C
Napięcie ładowania buforowego (25°C):13,5VDC-13,8VDC
Napięcie ładowania cyklicznego (25°C):14,4VDC-14,7VDC
Maksymalny prąd ładowania:30A
Maksymalny prąd rozładowania:800A
Projektowana żywotność (25°C):12lat
PROSTOWNIK AKUMULATOROWY SMART 6V/12V 15A A16
DANE TECHNICZNE
- Dane techniczne
Prąd ładowania:0-15A
Napięcie wejściowe:110VAC-250VAC
Napięcie wyjściowe:6V/12V
Maksymalna moc wyjściowa:250W
Częstotliwość napięcia wyjściowego:50/60Hz
Napięcie ładowania:6V(2±7,4V)12V(8V±14,5V)
Temperatura otoczenia:-30°C do +50°C
Klasa ochronności:IP 20
Wymiary:17,5x13,5x7,5cm
Waga:0,99kg
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.