Silnik Protruar 1.0 R2 65lbs 12V Aku 110Ah GEL ŁAD HASWING

Dostępność: tymczasowo niedostępny
Cena: 2 699,00 zł 2699.00
ilość szt.
Zyskujesz 2 699 pkt [?]

towar niedostępny

Ocena: 5
Producent: HASWING
Kod produktu: HAS13

Opis

ZESTAW SILNIK HASWING PROTRUAR 1.0 65lbs 12V + AKUMULATOR 110AH GEL GŁĘBOKIEGO

ROZŁADOWANIA + ŁADOWARKA 12V

 

HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.

Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .

Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.

Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.

Postaw na jakość HasWing !

 

Protruar 1.0 R2 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii, regulowanym rumplem w górę i w dół i aluminiową kolumną 91cm.

Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 ma płynną regulację obrotów i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie prądu), większa sprawność i dłuższa żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śruba montowana jest bezpośrednio na wale silnika (bez przekładni) co przekłada się na cichszą pracę. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika wykonanej z aluminium, co dało lepsze chłodzenie samego silnika i niższą wagę całej konstrukcji.

Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !

Silnik HasWing Protruar 1.0 R2 to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Wyposażony w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.

Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.

Moc z silnika jest przenoszona na śrubę za pomocą przekładni planetarnej.

 

Wskaźnik naładowania akumulatora !

Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).

Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).

Bezstopniowa regulacja - Maximizer !

Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.

Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!

 

Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego !

  • Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.

Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami !

Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano  śmigło o  dużej średnicy (240mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.

Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników

 

Uchwyt teleskopowy !

Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 40 cm.

Opływowa kolumna odporna na wodę słoną !

Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.

Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.

Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 R2

Zalety śruby trzy łopatkowej :

- większa moc

- wyższa prędkość

- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności

Maksymalna waga łodzi z załogą to 1850 kg.

Zalecany do łodzi o szerokości do 165cm. (Najlepsze Osiągi)

Uciąg - 65Lbs

Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu ( Maximizer-Oszczędność Prądu)

Długość przewodu zasilającego około - 1,6mb

Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG

Wysokość silnika transportowa - 118cm

Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 61cm

Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm

Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm

Średnica śruby - 236mm

Waga silnika - 6,8kg.

Zasilanie - 12V

Pobór prądu max - 50A

Akumulator z serii GEL (żelowy) jest przeznaczony m.in. do zasilania układów fotowoltaicznych lub pojazdów gdzie akumulator jest narażony na wstrząsy i ładowanie ze źródeł impulsowych np. regulatory solarne. Dzięki budowie opartej na zżelowanym elektrolicie, akumulator GEL (żelowy) idealnie sprawdza się w pracy cyklicznej, nawet przy głębokich rozładowaniach. Osiąga kilkakrotnie większą ilość cykli rozładowań w porównaniu do akumulatorów wykonanych w technologii AGM. Projektowana żywotność sięga do 12 lat przy pracy buforowej w temperaturze 25 °C

Najważniejsze cechy:

  • Akumulator GEL (żelowy) ma podobną budowę do akumulatora AGM, z tym, że w żelowym, elektrolit jest przechowywany w formie zżelowanej pasty. Dzięki tej konstrukcji, charakteryzuje się lepszą odpornością na wycieki elektrolitu niż akumulator AGM
  • Automatyczny system uszczelniania. W momencie zbyt wysokiego ciśnienia wewnątrz akumulatora, zawory otwierają się, powodując bezpieczne odprowadzenie powstałego gazu na zewnątrz obudowy i zapobiegają uszkodzeniu. Do takiej sytuacji dochodzi w momencie przeładowania akumulatora
  • Obudowa akumulatora wykonana z materiału typu ABS, ogniwa z miedzi

Jakie urządzenia zasila akumulator GEL?

•    Systemy zasilania awaryjnego (zasilacze UPS, przetwornice)

•    Systemy telekomunikacyjne

•    Systemy telewizji przemysłowej

•    Systemy alarmowe i przeciwpożarowe

•    Systemy oświetlenia zapasowego i awaryjnego

•    Elektrownie wiatrowe oraz solarne

•    Zasilanie elektronarzędzi

•    Zasilanie sprzętu medycznego

•    Pojazdy elektryczne (motocykle, quady, skutery)

•    Pojazdy mobilne (wózki inwalidzkie, golfowe, widłowe, przemysłowe)

•    Pojazdy wodne (motorówki, łódki)

•    Pojazdy ogrodowe (kosiarki itp.)

•    Przyczepy kempingowe

Dlaczego warto korzystać z akumulatora GEL?

•    Bardzo długa żywotność (do 12 lat) oraz niskie samorozładowanie

•    Możliwość pracy w systemie buforowym oraz cyklicznym

•    Bezobsługowy - nie wymaga uzupełniania lub wymiany elektrolitu

•    Bezpieczny w użytkowaniu (brak wycieku elektrolitu, zawory ciśnieniowe)

Dane techniczne

Napięcie nominalne:12V

Pojemność nominalna:110Ah

Wysokość całkowita:218mm

Wysokość:213mm

Szerokość:173mm

Długość:331mm

Waga:28,6kg(63,05Ibs)±3%

Pojemność (przy 25°C) 10h (10,8V):110Ah

Pojemność (przy 25°C) 5h (10,5V):80Ah

Pojemność (przy 25°C) 3h (10,5V):73,5Ah

Pojemność (przy 25°C) 1h (10,5V):55Ah

Rezystancja wewnętrzna (przy 25°C):3,5mΩ

Pojemność: (40°C):102%

Pojemność (25°C):100%

Pojemność (0°C):85%

Pojemność (-15°C):65%

Samorozładowanie (25°C) 3msc:91% pojemności nominalnej

Samorozładowanie (25°C) 6msc:82% pojemności nominalnej

Samorozładowanie (25°C) 12msc:64% pojemności nominalnej

Zalecana temp robocza:25°C±3°C

Zakres temp roboczych - rozładowanie:-15°C do 50°C

Zakres temp roboczych - ładowanie:-10°C do 50°C

Zakres temp roboczych - składowanie:-20°C do 50°C

Napięcie ładowania buforowego (25°C):13,5VDC-13,8VDC

Napięcie ładowania cyklicznego (25°C):14,4VDC-14,7VDC

Maksymalny prąd ładowania:30A

Maksymalny prąd rozładowania:800A

Projektowana żywotność (25°C):12lat

PROSTOWNIK AKUMULATOROWY SMART 6V/12V 15A A16

DANE TECHNICZNE

  • Dane techniczne

    Prąd ładowania:0-15A

    Napięcie wejściowe:110VAC-250VAC

    Napięcie wyjściowe:6V/12V

    Maksymalna moc wyjściowa:250W

    Częstotliwość napięcia wyjściowego:50/60Hz

    Napięcie ładowania:6V(2±7,4V)12V(8V±14,5V)

    Temperatura otoczenia:-30°C do +50°C

    Klasa ochronności:IP 20

    Wymiary:17,5x13,5x7,5cm

    Waga:0,99kg

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl