Silnik zaburtowy Haswing Protruar 1.0 R2 65lbs 12V HASWING
towar niedostępny
Opis
SILNIK HASWING PROTRUAR 1.0 65lbs 12V
HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing !
Protruar 1.0 R2 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii, regulowanym rumplem w górę i w dół i aluminiową kolumną 91cm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 ma płynną regulację obrotów i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie prądu), większa sprawność i dłuższa żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śruba montowana jest bezpośrednio na wale silnika (bez przekładni) co przekłada się na cichszą pracę. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika wykonanej z aluminium, co dało lepsze chłodzenie samego silnika i niższą wagę całej konstrukcji.
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !
Silnik HasWing Protruar 1.0 R2 to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Wyposażony w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Moc z silnika jest przenoszona na śrubę za pomocą przekładni planetarnej.
Wskaźnik naładowania akumulatora !
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer !
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego !
- Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami !
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (240mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.
Uchwyt teleskopowy !
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 40 cm.
Opływowa kolumna odporna na wodę słoną !
Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 R2
Zalety śruby trzy łopatkowej :
- większa moc
- wyższa prędkość
- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności
Maksymalna waga łodzi z załogą to 1850 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 165cm. (Najlepsze Osiągi)
Uciąg - 65Lbs
Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu ( Maximizer-Oszczędność Prądu)
Długość przewodu zasilającego około - 1,6mb
Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG
Wysokość silnika transportowa - 118cm
Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 61cm
Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm
Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm
Średnica śruby - 236mm
Waga silnika - 6,8kg.
Zasilanie - 12V
Pobór prądu max - 50A
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.