Silnik zaburtowy Haswing Protruar 1.0 R2 65lbs 12V HASWING

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 620,00 zł 1620.00
ilość szt.
Zyskujesz 1 620 pkt [?]

towar niedostępny

Ocena: 4.95
Producent: HASWING
Kod produktu: HAS22

Opis

SILNIK HASWING PROTRUAR 1.0 65lbs 12V

HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.

Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .

Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.

Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.

Postaw na jakość HasWing !

Protruar 1.0 R2 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii, regulowanym rumplem w górę i w dół i aluminiową kolumną 91cm.

Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 ma płynną regulację obrotów i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie prądu), większa sprawność i dłuższa żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śruba montowana jest bezpośrednio na wale silnika (bez przekładni) co przekłada się na cichszą pracę. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika wykonanej z aluminium, co dało lepsze chłodzenie samego silnika i niższą wagę całej konstrukcji.

 

Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !

Silnik HasWing Protruar 1.0 R2 to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Wyposażony w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.

Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.

Moc z silnika jest przenoszona na śrubę za pomocą przekładni planetarnej.

Wskaźnik naładowania akumulatora !

Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).

Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).

Bezstopniowa regulacja - Maximizer !

Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.

Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!

Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego !

  • Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.

Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami !

Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano  śmigło o  dużej średnicy (240mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.

Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

Uchwyt teleskopowy !

Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 40 cm.

Opływowa kolumna odporna na wodę słoną !

Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.

Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.

Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 R2

Zalety śruby trzy łopatkowej :

- większa moc

- wyższa prędkość

- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności

Maksymalna waga łodzi z załogą to 1850 kg.

Zalecany do łodzi o szerokości do 165cm. (Najlepsze Osiągi)

Uciąg - 65Lbs

Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu ( Maximizer-Oszczędność Prądu)

Długość przewodu zasilającego około - 1,6mb

Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG

Wysokość silnika transportowa - 118cm

Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 61cm

Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm

Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm

Średnica śruby - 236mm

Waga silnika - 6,8kg.

Zasilanie - 12V

Pobór prądu max - 50A

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl